Friday, December 21, 2012

世界末日前夕

今天是公共假期
前蘇丹駕崩紀念日

認識了武術的男生
嗯……是很好的男生
所以真的很奇怪
因為他們還是單身
男生該有的風度、體貼
他們符合了
所以女生們    加油    把握機會

Time to Claim money from our beloved 財神爺
Happy to see 輕舞 reunited and be excited as high as possible
This should be the Feelings of sisters after we had strive hard to make our performance success
Hugs, Laughter, Memories. Confession are exchanging
Gals, Keep it on and I believed this all shall kept deep in us even we will be apart in the future

Next,
Karaoke time...

Feeling reluctant to...but sincere invitation from Wushu changed my mind.
Not a Smart move actually as I felt lonely listening...
剩下的回憶
吞噬了我的理性
有想哭的衝動
自己好孤單

打了電話
心情改變了
總有些事實我在忽略
是時間要認清
可為何我依然執著

坎坷的路
我覺得好累

Is it the time for me to leave everything out and be alone?

Confusion occurs
To stay or To leave
To hold or To let go

堅強久了
成熟久了
我好想當個小孩子
想說什麼就說
想笑就笑
想裝傻就裝傻
可以嗎?

好久沒任性了……

No comments:

Post a Comment